EnVi Sweden Rules 12 Postad 19 November, 2013 Rapport Share Postad 19 November, 2013 Hej, Jag tycker det borde finnas en Mod support också, med det menar jag att den ska finnas vid underforum: "ETS2 - Mods" Där man kan fråga om hjälp med sitt eget mod, en släppt mod som man kanske vill redigera men vet inte hur, program support m.m. Med andra ord menar jag att man inte kan ha sina mod problem i underforum "Förfrågningar" eller i "ETS2 - Support" Vad tycker ni om idén? // EnVi Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
safetycarsweden 4 Postad 19 November, 2013 Rapport Share Postad 19 November, 2013 Låter som en bra idé. Många som vill lära sig att "Modda". Röst lagd. Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
+Mattias P 1 707 Postad 23 November, 2013 Rapport Share Postad 23 November, 2013 On 19/11/2013 at 15:55, EnVi Sweden Rules sade: Hej, Jag tycker det borde finnas en Mod support också, med det menar jag att den ska finnas vid underforum: "ETS2 - Mods" Där man kan fråga om hjälp med sitt eget mod, en släppt mod som man kanske vill redigera men vet inte hur, program support m.m. Med andra ord menar jag att man inte kan ha sina mod problem i underforum "Förfrågningar" eller i "ETS2 - Support" Vad tycker ni om idén? // EnVi Tycker personligen att support forumet täcker allt men jag tar frågan vidare Återkommer med svar. On 19/11/2013 at 21:41, safetycarsweden sade: Låter som en bra idé. Många som vill lära sig att "Moda". Röst lagd. Lära sig modda. Kanske ska ha ett forum för guider och moddingspecifika frågor då. Ant3 1 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Recommended Posts