Gå till innehåll
TruckSims.se - Ett lite trevligare community

Recommended Posts

Hej, Jag tycker det borde finnas en Mod support också, med det menar jag att den ska finnas vid underforum: "ETS2 - Mods"

Där man kan fråga om hjälp med sitt eget mod, en släppt mod som man kanske vill redigera men vet inte hur, program support m.m.

Med andra ord menar jag att man inte kan ha sina mod problem i underforum "Förfrågningar" eller i "ETS2 - Support"

Vad tycker ni om idén?

// EnVi

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
On 19/11/2013 at 15:55, EnVi Sweden Rules sade:

Hej, Jag tycker det borde finnas en Mod support också, med det menar jag att den ska finnas vid underforum: "ETS2 - Mods"

Där man kan fråga om hjälp med sitt eget mod, en släppt mod som man kanske vill redigera men vet inte hur, program support m.m.

Med andra ord menar jag att man inte kan ha sina mod problem i underforum "Förfrågningar" eller i "ETS2 - Support"

Vad tycker ni om idén?

// EnVi

Tycker personligen att support forumet täcker allt men jag tar frågan vidare :) Återkommer med svar.

On 19/11/2013 at 21:41, safetycarsweden sade:

Låter som en bra idé. Många som vill lära sig att "Moda". 

Röst lagd.

Lära sig modda. Kanske ska ha ett forum för guider och moddingspecifika frågor då.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser