Gå till innehåll
TruckSims.se - Ett lite trevligare community
Helmer

ETS2 systemkrav

Recommended Posts

Hej, är lite på gång att köpa ETS2 eftersom flertalet vänner spelar och lovordar det.

Det jag funderar över är vilka prylar jag ska köpa för att bygga dator för spelet, tänkte att jag hör med er vad ni lirar med för att få det att flyta på riktigt bra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit! Jag tror inte att mitt system är någon vidare måttstock då det är ett riktigt overkill system för ETS2 men å andra sidan använder jag min dator till mer krävande sysslor istället. Lättaste för oss är nog om du kan svara på dessa frågorna.

Vad är din budget? Tänker du spela något annat, vad för spel? Kan du eller är du intresserad utav att bygga datorn själv? Har du delar sedan tidigare du kan återanvända (skärm, tangentbord, HDD osv, osv)?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har byggt ett par datorer förr och föredrar väl att göra det själv nu också, och budget är väl lite snäv kanske max 25k.

Tänkte mest att det ska flyta helt problemfritt och utan lagg, i övrigt är jag lite sugen på red dead Redemption 2 senare.

Skärm kör jag nog en 32" 4k och tangentbord mus och högtalare blir arvegods från en polare, har en g27 ratt också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu