slicedgolf 6 Rapportera inlägg Postad 6 Januari, 2018 Är jätte nöjd de är bara hytten jag o min kompis ska rita klar, skåpe gjorde jag helt själv 1 EddieVegas reacted to this Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slicedgolf 6 Rapportera inlägg Postad 6 Januari, 2018 sorry visste inte att jag gjorde ett egen grupp är ganska ny här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
EddieVegas 209 Rapportera inlägg Postad 6 Januari, 2018 14 minuter sedan, slicedgolf sade: sorry visste inte att jag gjorde ett egen grupp är ganska ny här Välkommen slicedgolf!. Det gör inget nu har du en egen tråd att visa upp dina senaste projekt i, jättefint!. Ändra din titel på tråden till något annat så låser du dig inte bara till Malmbergs projektet. Håll oss uppdaterade med det senaste. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
+Mattias P 1 707 Rapportera inlägg Postad 6 Januari, 2018 Önskar även jag dig välkommen hit och som Eddie sa, det gör inget att du skapade en egen tråd, det rent av föredras faktiskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slicedgolf 6 Rapportera inlägg Postad 1 Februari, 2018 Ok Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slicedgolf 6 Rapportera inlägg Postad 1 Februari, 2018 1 EddieVegas reacted to this Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slicedgolf 6 Rapportera inlägg Postad 27 Juni, 2018 vart lite konstigt på hytten men går väll fixa och lite på skåpet 1 EddieVegas reacted to this Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slicedgolf 6 Rapportera inlägg Postad 16 Augusti, 2018 Nya Scanian 1 EddieVegas reacted to this Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slicedgolf 6 Rapportera inlägg Postad 18 Augusti, 2018 nytt projekt håller på skina vestmalm transport satt igår och gjorde hytten och så har jag gjort lite på skåpet. 1 EddieVegas reacted to this Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slicedgolf 6 Rapportera inlägg Postad 18 Augusti, 2018 Älskar denna bil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser