Kristoffer Andersson 83 Postad 22 Juni, 2016 Rapport Share Postad 22 Juni, 2016 (redigerade) Hej! Vill ha en förklaring på varför min bild blev borttagen? Vad har ni rätt till att göra så? Själva Bussbygg ekipaget laddade jag ner igår ifrån [hemsida]. Vad får er att tro att de är stulet? Med vänlig hälsning. Redigerad 23 Juni, 2016 av Mattias P Namn borttaget. Kristoffer Andersson 1 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
+Nicklasmp 1 698 Postad 22 Juni, 2016 Rapport Share Postad 22 Juni, 2016 Du har inte gjort mer fel än att laddat ner en modell (Själva chassit och vagn i fråga) som är uppladdad utan tillåtelse. Det är atilla som byggt skåp och vagn sedan har han sålt den. Då har någon slängt på den på scs scania och ladddat upp den igen utan tillåtelse av Atilla. Vad har vi för rätt att göra det? För att vi är onda diktatorer.. Skämt åsido så vill vi hålla forumet rent från otrevligheter som hackade/stulna modeller/mods. Mvh Nicklas Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kristoffer Andersson 83 Postad 22 Juni, 2016 Författare Rapport Share Postad 22 Juni, 2016 (redigerade) Okej, nu förstår jag!Hehe.. ( onda diktatorer ) Redigerad 23 Juni, 2016 av Mattias P Länk borttagen. Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Recommended Posts