Gå till innehåll
TruckSims.se - Ett lite trevligare community
Nicklasmp

Nicklasmp´s hörna

Recommended Posts

Välkommen in i min lilla hörna . Kanske inte det mest kreativa namnet men det duger.

Här kommer jag lägga upp lite bilder då och då på det jag arbetar med. Det kommer för de mesta vara skins eftersom det är i huvudsak det jag håller på med.

Har ni några förfrågning på skins så kan jag tänka över det. Dock endast skins av riktig bilar. Har alldedes för svårt att tänka fram skins i huvudet från ingenting för andra. För er som vill ha helt eget skin kan jag starkt rekomendera att ni lär er att göra egna skins. Då är det mycket större chans att det blir som ni vill ha det än om någon annan ska göra det åt er.

Även ett stort tack till Mattias P, För att ha hjälpt till med bland annat hur man färgade scania emblemet.

Detta är det senaste projektet jag hade. Det är så gott som klart.

hbyt.jpg

jnle.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Förlåt att man är en hårt, hårt jobbande karl  :lol: Och så vi har haft övertid denna veckan meeeeeen loggan är snart klar så om man slutar lite tidigare än 17:30-18:00 på Fredag så kanske jag har den klar då!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
On 30/10/2013 at 20:10, Mattias P sade:

Förlåt att man är en hårt, hårt jobbande karl  :lol: Och så vi har haft övertid denna veckan meeeeeen loggan är snart klar så om man slutar lite tidigare än 17:30-18:00 på Fredag så kanske jag har den klar då!

Jag skojade bara med dig :D  Du behöver inte stressa något.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu